Wielobranżowy Sklep Internetowy -
Ecard Inteligo Visa MasterCard MultiTransfer - Wiele form płatności
Twój koszyk:
Szukaj produktów
szukaj w
szukaj w opisach
ok
Nowości
Zasilacz impulsowy do diod LED 16,8W 9÷48V 350mA 100÷240VAC Zasilacz impulsowy do diod LED 16,8W 9÷48V 350mA 100÷240VAC
RJ11 wtyk, TAE F gniazdo, TAE N gniazdo x2 RJ11 wtyk, TAE F gniazdo, TAE N gniazdo x2

Jak kupować?

Właścicielem sklepu internetowego Multisort, sprzedawcą jest: Sara Wernau Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Milionowej 21, 93-105 Łódź, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000059238, REGON 471269059, NIP 729-11-98-179, wysokość kapitału zakładowego: 100.000,00 złotych, zwana dalej „Sprzedawcą”

Wymagania techniczne
Rejestracja
Strona www
Sposób zamawiania
Formy płatności
Dostawa towaru (koszt i termin wysyłki)
Jakość i ceny
Prawo konsumenta odstąpienia od umowy
Reklamacje
Dokumenty sprzedaży
Ochrona danych osobowych
Biuletyn
Kupony rabatowe
Promocja 1...5%
Pliki do pobrania

Pojęcie konsumenta używane w niniejszych warunkach współpracy jest zdefiniowane w art. 22[1] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. KODEKS CYWILNY (Dz.U.64.16.93 z późn. zm.) i oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Wymagania techniczne
Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługujemy:
  • Dostęp do ogólnodostępnej części sklepu internetowego Multisort pod adresem http://www.multisort.pl (zwanego również dalej serwisem) posiadają wszyscy użytkownicy sieci Internet bez konieczności spełnienia jakichkolwiek formalności, dostęp ten nie jest uzależniony od dokonania rejestracji w serwisie.
  • Część zasobów serwisu jest wyodrębniona. Do zasobów tych pełen dostęp będą posiadać wyłącznie użytkownicy, którzy dokonają rejestracji w ramach serwisu.
  • Korzystanie z serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny użytkownika następujących minimalnych wymagań:
    - system powinien być wyposażony w przeglądarkę: Internet Explorer min. wersja 8, Firefox, Google Chrome lub Opera;
    - system powinien być wyposażony w oprogramowanie: Adobe Flash Player oraz Java.
  • Serwis został zoptymalizowany do obsługi ww. oprogramowania przy zastosowaniu rozdzielczości: 1024x480px;
  • Minimalne wymagania sprzętowe systemu teleinformatycznego użytkownika to: procesor 1GHz, 512 MB RAM.

Do góry


Rejestracja

CZY SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Klienci niezarejestrowani w sklepie internetowym Multisort mogą bez przeszkód przeglądać pełną ofertę i dokonywać zakupów korzystając z mechanizmu strony internetowej jak również składać zamówienia poprzez faks, e-mail, listownie oraz telefonicznie.
Aby swobodnie dokonywać zakupów poprzez stronę internetową i wykorzystywać wszystkie dostępne funkcjonalności należy założyć własne konto jako klient naszego sklepu. Zakładając konto w sklepie internetowym Multisort zyskujesz możliwość:
  • rezerwacji on-line produktów w naszym magazynie wysyłkowym w trakcie składania zamówienia
  • korzystania z przechowalni produktów zwanej w naszym sklepie parkingiem
  • korzystania z listy życzeń, dzięki której w prosty sposób poinformujesz znajomych o konieczności zakupu wybranych produktów
  • korzystania z podręcznej pamięci ostatnio oglądanych towarów po ponownym zalogowaniu
  • korzystania z zakładki „Mój Profil”, która umożliwia:
    - wybór opcji tematycznych w elektronicznym biuletynie firmowym Multisortu,
    - wgląd do kwestionariusza osobowego i jego modyfikację.
    - sprawdzanie on-line statusu realizacji zamówień!

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?

Należy uzupełnić odpowiednie okna bardzo prostego Formularza Rejestracyjnego, w którym należy podać tylko niezbędne do prawidłowego wysłania zamówienia dane.
  • jeśli jesteś klientem indywidualnym wypełnij formularz dla konsumentów, uwzględniając wszystkie wymagane pola,
  • jeśli reprezentujesz firmę lub instytucję, wypełnij formularz dla firm, uwzględniając wszystkie wymagane pola,
  • po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym Multisort otrzymasz e-mail, potwierdzający Twój login i hasło oraz link aktywujący. Po kliknięciu na link Twoje konto zostanie automatycznie aktywowane.
PROBLEMY Z ZAKŁADANIEM KONTA

Jeśli masz problem z potwierdzeniem lub zakończeniem rejestracji napisz do nas – info@multisort.pl
Opisz problem - im dokładniej to zrobisz, tym szybciej będziemy mogli udzielić Ci pomocy.

Najczęściej spotykane problemy i ich przyczyny:
  • Nie otrzymałem e-maila potwierdzającego po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
    W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderu Spam oraz ilości dostępnego miejsca w Twojej skrzynce pocztowej i w razie potrzeby – opróżnienie jej. Jeżeli po dokonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś e-maila potwierdzającego, być może formularz rejestracyjny nie został poprawnie wypełniony lub podałeś błędny adres e-mail podczas rejestracji. Prosimy o ponowną rejestrację bądź kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Multisortu: 42 645 54 75 lub kontakt mailowy: info@multisort.pl

  • Moje konto jest nieaktywne, chociaż otrzymałem e-mail potwierdzający rejestrację.
    Aby aktywować konto należy kliknąć na link wysłany w mailu potwierdzającym rejestrację. Zostaniesz wtedy przekierowany na naszą stronę internetową i po poprawnym wypełnieniu pól (loginu i hasła), będziesz zalogowany. Jeżeli ponownie wystąpią problemy z logowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Multisortu: 42 645 54 75 lub kontakt mailowy: info@multisort.pl


Do góry


Strona www

Strona sklepu internetowego Multisortu zawiera pełną ofertę sprzedawanych przez nas produktów. Dzięki podziałowi na grupy produktów i nowoczesnej wyszukiwarce, możliwe jest szybkie i wygodne wyszukiwanie produktów oraz zapoznanie się z ich aktualnymi cenami (ceny brutto).

GRUPY PRODUKTÓW

Wykaz grup, ułatwiający poszukiwanie określonego artykułu, umieszczony jest w lewej części strony głównej. Lista ta funkcjonuje w postaci 3-poziomowego drzewka. Rozwijanie i zwijanie gałęzi drzewa produktów odbywa się za pomocą znaków graficznych:
    rozwijanie
    zwijanie
Po zaznaczeniu wybranej podgrupy, w centralnej części strony pojawia się spis należących do niej artykułów. Istnieje możliwość sortowania produktów po cenie (rosnąco lub malejąco ) oraz po symbolu (alfabetycznie). Przy każdym produkcie znajduje się jego symbol, aktualna cena, opis szczegółowy artykułu oraz w wielu przypadkach dodatkowe zdjęcia, a także pliki do pobrania. Po znalezieniu produktów, wyświetlonych jako wynik wyszukiwania, w lewym, górnym rogu pojawia się okno zatytułowane „Grupa produktów”. Jest to aktywny link, prowadzący do grupy, w której znajdują się wyszukane artykuły. Funkcja ta jest szczególnie przydatna podczas próby znalezienia produktów podobnych do tych, które zostały wyświetlone jako wynik wyszukiwania. W każdym momencie można zwinąć drzewko kategorii, naciskając przycisk Zwiń drzewo produktów

INFORMACJA O ARTYKULE

Każdy artykuł przedstawiony na stronie internetowej Multisortu posiada następujące informacje:
  • symbol
  • nazwę
  • zdjęcia
  • opis szczegółowy
  • informacje techniczne
  • informacje o producencie lub importerze
  • informację o dostępności w magazynie artykułu
  • stan magazynowy (tylko klienci zalogowani mogą rezerwować produkty)
  • wielokrotność (najmniejszą, niepodzielną ilość możliwą do zamówienia)
  • cenę
WYSZUKIWANIE ARTYKUŁÓW

Wyszukiwarka w sklepie internetowym Multisort jest narzędziem, ułatwiającym odnalezienie poszukiwanych artykułów w bazie ponad 7000 produktów. W celu ich wyszukania należy wpisać część lub całość symbolu produktu w serwisie, określenie słowne, potoczną nazwę, symbol producenta, parametry, opisy lub inne określenia, które kojarzą się z danym produktem i kliknąć przycisk "Szukaj". Jako wynik poszukiwań pojawi się lista artykułów, zamienników i podgrup, spełniających wskazane parametry.

Aby ułatwić znajdowanie artykułów w bazie, wyszukiwarka posiada funkcję PlusMinus. Polega ona na możliwości dodawania lub wykluczania słów z wyników wyszukiwania. Należy dodać znaki plus (+) lub minus (-) w celu sprecyzowania wyszukiwania. Znak plus (+), wpisany bezpośrednio przed słowem oznacza, że słowo to musi znajdować się w wyniku wyszukiwania, umieszczony zaś bezpośrednio przed słowem znak minus (-) oznacza, że wyniki wyszukiwania zawierające to słowo wykluczamy.

NAWIGACJA  1 | 2 | 3 | 4

Pasek nawigacyjny pozwala na wygodne przeglądanie oferty handlowej. Jeśli ilość artykułów w grupie jest większa niż dziewięć, ich prezentacja dzielona jest na strony, których numery widoczne są u góry i u dołu arkusza.

Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym ceny zawarte na stronie sklepu internetowego Multisort http://multisort.pl lub innych materiałach informacyjnych stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, natomiast nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia. Ofertę uważa się za przyjętą przez Sprzedawcę w momencie wysłania do Klienta na adres przez niego podany w procesie rejestracji konta w sklepie internetowym Multisort lub w trakcie składania zamówienia e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówienia lub zawarcia indywidualnej umowy sprzedaży.


Do góry


Sposób zamawiania

Zamówienia można składać:
Sklep internetowy Multisort przyjmuje zamówienia składane w najdogodniejszy dla Ciebie sposób. Jeżeli chcesz zamówić towar za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub listownie, a nie posiadasz dostępu do druku zamówienia prosimy o podanie:
  • danych kupującego: imienia i nazwiska albo nazwy firmy lub instytucji, adresu zamieszkania lub siedziby, a także imienia i nazwiska osoby, z którą będziemy się mogli skontaktować w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamówienia,
  • w przypadku firm lub instytucji – numeru NIP
  • symbolu, nazwy i ilości zamawianego towaru,
  • adresu, pod który przesyłka powinna zostać doręczona,
  • numeru telefonu, który ułatwi kontakt w przypadku niejasności związanych z Twoim zamówieniem,
  • wybranego rodzaju transportu (Poczta Polska - Kurier48, Firma spedycyjna GLS ).

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zleceniem firmie Sara Wernau Sp. z o.o. przygotowania odpowiednio zapakowanej, oznaczonej i zabezpieczonej przed uszkodzeniem przesyłki oraz dostarczenie jej w dobrym stanie pod wskazany przez Klienta adres na terenie Polski o ile Klient nie zdecydował się na osobisty odbiór zamówionego towaru w siedzibie Sara Wernau Sp. z o.o..

ZAMÓWIENIE INTERNETOWE
Aby złożyć zamówienie w sklepie Multisort.pl:
  • Wybierz interesujące Cię produkty z oferty naszego sklepu i umieścić je w wirtualnym koszyku zakupów poprzez przycisk , na "czerwonej belce", na górnej części strony, zobaczysz podsumowanie koszyka i ostatnio dodany produkt.
  • Zawartość koszyka możesz w każdej chwili obejrzeć klikając w "torbę Multisort" (prawy górny róg strony) lub w link "Twój koszyk:...." na "czerwonej belce".
  • Obok ikony "dodaj do koszyka" znajduje się okienko, umożliwiające wybór ilości zamawianego towaru.
    W okienku tym znajduje się liczba, stanowiąca minimalne zamówienie. Jest ona zróżnicowana w zależności od produktu. Możesz się spotkać z liczbą 5 przy zamówieniu np.: kabla, co będzie oznaczało, że minimalne zamówienie to 5 metrów. Jednak w większości przypadków minimalna liczba zamówienia to 1.
  • Po umieszczeniu wszystkich towarów w koszyku określ formę płatności i sposób dostawy, wybierz przycisk "Podsumowanie zamówienia" i jeśli masz założone konto i jesteś zalogowany zostaniesz przeniesiony na stronę podsumowującą Twoje zmówienie. Jeżeli nie jesteś zalogowany zostaniesz przekierowany na stronę logowania, gdzie musisz wybrać, czy chcesz złożyć zamówienie za pośrednictwem konta i je założyć bądź się zalogować, czy też chcesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Jeśli chcesz złożyć zamówienie bez rejestracji, wybierz klawisz Podaj dane bez logowania. Po zalogowaniu lub wybraniu opcji zakupów bez logowania zostaniesz przeniesiony na stronę podsumowującą Twoje zamówienie.
  • Na stronie podsumowującej Twoje zamówienie możesz jeszcze dokonać zmiany adresu do wysyłki, formy płatności i sposobu dostawy. Jeżeli sprawdziłeś swoje zamówienie, w celu jego złożenia wybierz przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Wybór tego przycisku powoduje wysłanie zamówienia i powstanie obowiązku zapłaty.
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz na wskazany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia. Od tego momentu należy już tylko czekać na przesyłkę z zamówionym towarem, jeśli jesteś zalogowany w sklepie internetowym Multisort, możesz w zakładce "Mój profil" sprawdzać on-line status realizacji zamówienia.
  • W dniu wysyłki otrzymasz e-mail informujący o wysłaniu przesyłki.

W każdej chwili procesu realizacji zamówienia możesz się kontaktować z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 42 645 54 75, a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji dotyczących zamówionych towarów i wysłanych przesyłek. Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach pracy (dotyczy dni roboczych).
Sposób zamawiania
Do góry



Czym jest i jak działa PARKING

Na Parkingu możesz zatrzymywać produkty, którymi jesteś zainteresowany, ale nie podjąłeś jeszcze ostatecznej decyzji o ich zakupie. W zależności od tego czy jesteś klientem zalogowanym czy nie, Parking daje różne możliwości:

Dla klientów zalogowanych:
  • po opuszczeniu sklepu internetowego Multisort bez zakończenia zamówienia, produkty z Twojego koszyka zostaną automatycznie umieszczone na Parkingu,
  • po opuszczeniu strony wszystkie artykuły, umieszczone wcześniej na Parkingu, zostaną zarchiwizowane,
  • z opcji Parkingu możesz korzystać każdorazowo po zalogowaniu na stronie sklepu internetowego Multisort.
Dla klientów niezalogowanych (zapoznających się z ofertą sklepu):
  • po opuszczeniu strony bez zakończenia zamówienia (bez zarejestrowania się) Twoje produkty nie zostaną automatycznie przeniesione z koszyka na Parking,
  • po opuszczeniu strony wszystkie artykuły, umieszczone wcześniej na Parkingu, zostaną usunięte,
  • możesz korzystać z opcji Parkingu tylko podczas jednorazowego pobytu na stronie sklepu internetowego Multisort.
MÓJ PROFIL

Zakładka "Mój profil" (umieszczona w górnej części naszej strony internetowej) jest dostępna tylko dla klientów zalogowanych w sklepie internetowym Multisort.
Pozwala na:
- wybór opcji tematycznych w elektronicznym biuletynie firmowym sklepu internetowego Multisort,
- wgląd do kwestionariusza osobowego i możliwość jego modyfikacji,
- sprawdzanie on-line statusu realizacji zamówienia.

ARTYKUŁY W TRAKCIE REALIZACJI

Wszystkie artykuły zamówione telefonicznie, faksem, e-mailem czy za pośrednictwem strony internetowej do chwili wydrukowania dokumentu zakupu, którym jest faktura, są produktami mającymi status "artykułów w trakcie realizacji".
Mogą to być:
- artykuły zamówione bieżącego dnia,
- artykuły do późniejszej realizacji, których nie było w magazynie w chwili zamawiania. Są to produkty oczekujące na dostawę.

ZAMÓWIENIE TELEFONICZNE
  • wybierz interesujące Cię produkty z oferty naszego sklepu,
  • zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod nr 42 645 54 75. DOK przyjmuje zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach pracy (dotyczy dni roboczych),
  • podczas rozmowy nasz konsultant zapyta o:
    - imię i nazwisko osoby składającej zamówienie oraz jej adres zamieszkania, a w przypadku firm lub instytucji – jej nazwę oraz adres jej siedziby,
    - nazwę i symbol zamawianego towaru,
    - zamawianą ilość,
    - adres, pod który przesyłka ma zostać doręczona,
    - nr telefonu, który ułatwi kontakt w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z zamówieniem,
    - wybrany rodzaj transportu (Poczta Polska - Kurier48, Firma spedycyjna GLS),
    - w przypadku firm lub instytucji – numer NIP,
    - jeżeli jesteś konsumentem konsultant poinformuje Cię o łącznej cenie za zamówiony towar oraz transport i prawie odstąpienia od umowy oraz odeśle po więcej informacji na stronę internetową www.multisort.pl,
  • jeśli zdecydujesz się podać swój adres poczty elektronicznej, po złożeniu zamówienia otrzymasz na wskazany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia, a w dniu wysyłki otrzymasz e-miał informujący o wysłaniu przesyłki,
  • po przekazaniu konsultantowi w/w informacji należy już tylko czekać na przesyłkę z zamówionym towarem.

Sposób zamawiania
Do góry



ZAMÓWIENIE FAKSEM / POCZTĄ
  • wybierz interesujące Cię produkty z oferty naszego sklepu,
  • wyślij wypełniony formularz zamówienia faxem pod nr 42 645 54 75 lub pocztą na adres umieszczony
    w tekście formularza. Tu znajdziesz elektroniczną wersję formularza - formularz zamówienia,
  • jeśli nie masz dostępu do gotowego formularza, prosimy o samodzielne wypisanie niezbędnych do realizacji zamówienia danych:
    - imię i nazwisko osoby składającej zamówienie oraz jej adres zamieszkania, a w przypadku firm lub instytucji – jej nazwę oraz adres jej siedziby,
    - nazwę i symbol zamawianego towaru,
    - zamawianą ilość,
    - adres, pod który przesyłka ma zostać doręczona,
    - nr telefonu, który ułatwi kontakt w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z zamówieniem,
    - wybrany rodzaj transportu (Poczta Polska - Kurier48, Firma spedycyjna GLS),
    - w przypadku firm lub instytucji - numer NIP,
  • jeśli zdecydujesz się podać swój adres poczty elektronicznej, po złożeniu zamówienia otrzymasz na wskazany adres e-mail potwierdzenie jego złożenia, a w dniu wysyłki otrzymasz e-miał informujący o wysłaniu przesyłki,
  • po poprawnym wypełnieniu druku i wysłaniu go pocztą bądź faksem należy już tylko czekać na przesyłkę
    z zamówionym towarem.

Sposób zamawiania
Do góry



ZAMÓWIENIE E-MAILEM
  • wybierz interesujące Cię produkty z oferty naszego sklepu,
  • w tekście maila umieść niezbędne do realizacji zamówienia dane:
    - imię i nazwisko osoby składającej zamówienie oraz jej adres zamieszkania, a w przypadku firm lub instytucji – jej nazwę oraz adres jej siedziby,
    - nazwę i symbol zamawianego towaru,
    - zamawianą ilość,
    - adres, pod który przesyłka ma zostać doręczona,
    - nr telefonu, który ułatwi kontakt w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z zamówieniem,
    - wybrany rodzaj transportu (Poczta Polska - Kurier48, Firma spedycyjna GLS),
    - w przypadku firm lub instytucji - numer NIP,
  • e-mail z powyższymi informacjami wyślij na nasz adres: zamowienia@multisort.pl,
  • po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie jego złożenia na swój adres poczty elektronicznej, a w dniu wysyłki otrzymasz e-mail, informujący o wysłaniu przesyłki
  • po wysłaniu zamówienia i odebraniu jego potwierdzenia należy już tylko czekać na przesyłkę z zamówionym towarem,

Sposób zamawiania
Do góry



Niezależnie od tego czy dokonujesz jednego czy kilku zamówień w ciągu danej doby, ich łączna wartość nie może przekroczyć 7 000 PLN brutto (domyślny limit kredytu). W celu złożenia zamówienia na towary o wyższej wartości skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Formy płatności

Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę płatności. W sklepie internetowym Multisort przy wyborze płatności "za pobraniem" nie zostaniesz obciążony dodatkowymi opłatami. Szybka realizacja zamówienia jest uzależniona od dostępności towaru w magazynie wysyłkowym a nie od wybranej formy płatności. Płatności kartami i przelewami on-line są zabezpieczane i autoryzowane przez eCard S.A.

W sklepie internetowym Multisort dostępne są następujące formy płatności: Wszystkie płatności przyjmowane są w złotówkach (PLN). Dokonując zapłaty w walucie innej niż PLN Klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami, zgodnie z treścią umowy łączącej go z bankiem.

GOTÓWKOWA FORMA PŁATNOŚCI - ZA POBRANIEM

Produkty, które zamówisz zostaną wysłane za zaliczeniem pocztowym, co oznacza, że płatności należy dokonać przy ich odbiorze. W tym przypadku należność za zamówienie uregulujesz u listonosza, na poczcie bądź u przedstawiciela firmy kurierskiej. Nie pobieramy z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat!


Formy płatności
Do góry

Płatność kartą płatniczą - transakcja autoryzowana przez eCard



- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro

Jako zalogowany Klient, po wyborze tej formy płatności i przejściu na stronę podsumowującą zamówienie w sklepie internetowym Multisort zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska w celu identyfikacji płatnika w centrum autoryzacyjnym eCard. Po wprowadzeniu tych danych i naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
Jako Klient niezalogowany po naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” będziesz poproszony o dodatkową weryfikację, na adres e-mail który podałeś w trakcie składania zamówienia otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym wyświetlenie strony podsumowania zamówienia z której zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
Następnie zostaniesz poproszony o wybór jako formy płatności jednego z typów kart płatniczych spośród wskazanych powyżej. Po dokonaniu wyboru należy podać numer karty i autoryzować płatność podając kod CVV2 umieszczony na odwrocie karty, a następnie dokonać zlecenia płatności. Firma e-Card dokona autoryzacji karty kredytowej, czyli przeprowadzi proces sprawdzania czy na rachunku posiadacza karty znajdują się wystarczające środki na dokonanie transakcji. Pozytywna autoryzacja blokuje środki na poczet płatności i redukuje dostępne saldo posiadacza karty.
W przypadku otrzymania odmownej autoryzacji płatności kartowej możliwa jest zmiana formy płatności. W tym celu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 42 645 54 75.

Formy płatności
Do góry


Płatność przelewem bankowym on-line - ePrzelew autoryzowany przez eCard
  • mTransfer (mBank)
  • Blik (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank)
  • Płacę z iPKO (PKO BP)
  • Płacę z Inteligo (Inteligo)
  • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
  • Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy)
  • Pay Way Toyota Bank (Toyota Bank)
  • Płacę z Orange (Orange Finanse)
  • Crédit Agricole przelew online (Crédit Agricole Bank Polski)
  • eTransfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy)
  • Przelew z BPH (Bank BPH)
  • Volkswagen Bank Direct (Volkswagen Bank)
  • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
  • Płacę z Plus Bank (Plus Bank)
  • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
  • Przelew z Raiffeisen POLBANK (Raiffeisen Bank Polska S.A.)
  • Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
  • Płać z ING (ING Bank Śląski)
  • Idea paylink (Idea Bank)
  • T-Mobile Usługi Bankowe (dostarczane przez Alior Bank)
  • Millennium (Millennium Bank)
  • DB Transfer (Deutsche Bank PBC)
  • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
Jako zalogowany Klient, po wyborze tej formy płatności i przejściu na stronę podsumowującą zamówienie w sklepie internetowym Multisort zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska w celu identyfikacji płatnika w centrum autoryzacyjnym eCard. Po wprowadzeniu tych danych i naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
Jako Klient niezalogowany po naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” będziesz poproszony o dodatkową weryfikację, na adres e-mail który podałeś w trakcie składania zamówienia otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym wyświetlenie strony podsumowania zamówienia z której zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
Następnie wybierasz jako formę płatności jeden z powyższych sposobów płatności on-line i zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się na stronie swojego banku otrzymasz gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, powrócisz na strony sklepu internetowego Multisort.

Bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pomocą ePrzelewów jest zapewnione przez zastosowanie 128 bitowego protokołu SSL, jak również poprzez procedury identyfikacji Klienta w banku (login, hasło, hasło jednorazowe). Dokonując przelewu online, logujesz się bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku. Informacje o profilu posiada tylko i wyłącznie Twój bank.


Formy płatności
Do góry

Płatność przelewem bankowym on-line - półautomatyczna, autoryzowana przez eCard płatność przeznaczona dla Klientów banków:
Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., PKO BP S.A., Inteligo Services, Bank Zachodni WBK S.A., Bank Pekao S.A.

  • Jako zalogowany Klient, po wyborze tej formy płatności i przejściu na stronę podsumowującą zamówienie w sklepie internetowym Multisort zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska w celu identyfikacji płatnika w centrum autoryzacyjnym eCard. Po wprowadzeniu tych danych i naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
    Jako Klient niezalogowany po naciśnięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” będziesz poproszony o dodatkową weryfikację, na adres e-mail który podałeś w trakcie składania zamówienia otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym wyświetlenie strony podsumowania zamówienia z której zostaniesz przekierowany na strony autoryzującej płatność firmy eCard S.A.
  • Na stronie firmy eCard wybierasz płatność z pomocą jednego z ww. banków.
  • Otrzymasz szczegółowe informacje:
    - rachunek odbiorcy
    - nazwa odbiorcy
    - adres odbiorcy
    - tytuł przelewu:
    - kwota przelewu
  • Zaloguj się na stronie swojego banku i dokonaj przelewu posługując się otrzymanymi danymi. Pamiętaj o dokładnym przepisaniu tytułu przelewu (niezbędne do rozpoznania Twojej płatności)
  • Zostaniemy poinformowani o przyjęciu płatności w ciągu kilku minut od momentu otrzymania przelewu przez eCard.



Formy płatności
Do góry
Przelew na konto Multisort.pl
Na stronie internetowej w koszyku wybierz przelew na konto Multisort.pl. Ta forma płatności spowoduje, że zamówione artykuły wyślemy dopiero po wpłynięciu płatności na nasze konto i jej zaksięgowaniu. Prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu e-mailem bądź listownie do Działu Obsługi Klienta.

Prosimy o niedokonywanie przedpłat za zamówione towary, które nie znajdują się w naszym magazynie lub nie potwierdzą Państwo ich dostępności z Działem Obsługi Klienta. W przypadku braku artykułów w magazynie proponujemy składanie zamówień z wybraną opcją płatności "za pobraniem" - termin dostawy jak i koszty wysyłki są niezależne od wybranej formy płatności!
W przypadku niektórych towarów, w tym z uwagi na ich właściwości lub wartość, pewne sposoby dostawy lub formy płatności mogą być niedostępne. W sytuacji gdy Klient w zamówieniu wyrazi zainteresowanie niedostępnym w konkretnym przypadku sposobem dostawy lub formą płatności, sposób dokonania dostawy i forma zapłaty zostanie indywidualnie z nim ustalona.


Formy płatności
Do góry



Dostawa towaru (koszt i termin wysyłki)

Produkty prezentowane na stronie sklepu internetowego Multisort są dostępne wysyłkowo na terenie Polski. Zamówiony towar zostanie przesłany w wybrany przez Ciebie najbardziej dogodny dla Ciebie sposób. Koszt wysyłki jest stały i jest uzależniony od rodzaju wybranego transportu, ale nie od formy płatności. Proponujemy dwie możliwości dostarczenia przesyłki:

Poczta Polska - Kurier48 15,00 zł brutto (zamówienia do 1000 zł brutto wysyłane w jednej paczce)
Firma spedycyjna GLS 18,00 zł brutto (zamówienia o wartości powyżej 300 zł brutto wysyłamy na nasz koszt)


Transport Pocztą Polską jest możliwy jedynie w przypadku, gdy wartość zamówionych w jednej paczce towarów nie przekracza 1000 zł brutto.
Przedstawione powyżej opłaty dotyczą kosztów nadania jednej paczki. W przypadku, gdy zamówione towary ze względu na swoją masę muszą zostać wysłane w więcej niż jednej paczce, klient zostanie obciążony kosztem wysyłki proporcjonalnym do ilości paczek. W celu dokładnej wyceny transportu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Maksymalna masa paczek: Poczta Polska Kurier48 – masa do 30 kg; GLS – masa do 31,5 kg.
Dostawy przesyłek wielkogabarytowych (na paletach), lub których jednostkowa masa przekracza 30 kg odbywają się za pośrednictwem różnych spedytorów, koszt jednaj palety jest ustalany indywidualnie. W celu dokładnej wyceny transportu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas wysyłki zamówienia powiększony o czas dostawy.

Czas wysyłki zamówienia
Na stronie produktu podajemy orientacyjny, średni czas wysyłki zamówienia wyrażony w godzinach lub dniach roboczych. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili nadania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub GLS. Czas wysyłki zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu.

W dni robocze (od poniedziałku do piątku), jeśli zamówione artykuły znajdują się w magazynie wysyłkowym w Łodzi wysyłka następuje w dniu przyjęcia zamówienia:
Poczta Polska - Kurier48 wysyłka zamówień złożonych do godziny 15.30
Firma spedycyjna GLS wysyłka zamówień złożonych do godziny 12.00


Zamówienia skompletowane złożone po ww. godzinach zostaną wysłane w następnym dniu roboczym.


Aktualną, dostępną ilość wybranego towaru
znajdziesz w jego opisie szczegółowym,
jest ona aktualizowana w czasie rzeczywistym,
a kolejne zamówienia dokonują automatycznej
rezerwacji towarów w magazynie wysyłkowym
i zmniejszają wyświetlany stan magazynowy.

W przypadku braku towaru w naszym magazynie
wyświetlamy przewidywany średni czas wysyłki,
który wynika z poprzednich okresów braku towaru
lub spodziewanej, najbliższej dostawy do naszego magazynu.


Poniżej przykładowe kolory i opisy piktogramów dostępności:
Towar dostępny w naszym magazynie wysyłkowym,
wyświetlamy ilość niezarezerwowanych artykułów
W magazynie wysyłkowym: 35 szt.
Towar dostępny w drugim magazynie,
wysyłka lub odbiór osobisty wymaga relokacji towaru
co trwa zwykle ok. 24 godzin od złożenia zamówienia
W magazynie logistycznym: 96 szt.
Oczekujemy na dostawę, wyświetlamy przybliżony,
średni czas wysyłki, w celu szczegółowego ustalenia
dostępności tego towaru skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
Wysyłka: do 7 dni
Produkt, który wycofujemy z oferty.
Zamówienie: skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
produkt już więcej niedostępny

W przypadku konieczności sprowadzenia części lub całego towaru od dostawcy, czas oczekiwania wynosi od 2 do 21 dni roboczych. W celu dokładnego ustalenia terminu wysyłki prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 42 645 54 75. Czas wysyłki zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Dosłanie brakujących produktów (druga dostawa) następuje w najbliższym z możliwych terminie na nasz koszt. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do podzielenia złożonego zamówienia i wysłania zamówienia w więcej niż jednej paczce w różnym terminie (Klient obciążany jest kosztami jednej przesyłki z danego zamówienia). Jeśli czas wysyłki okazałby się dłuższy niż podany, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia, w celu potwierdzenia woli zawarcia umowy przez Klienta.

Każda wysyłana przez nas przesyłka umieszczona jest w opakowaniu opatrzonym logo Multisortu i zabezpieczona przed uszkodzeniem. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy odbiorze (widoczne uszkodzenia zewnętrzne opakowania – zerwana taśma, rozerwane czy w inny sposób naruszone pudełko, zalanie płynem itp.) przewoźnik (Poczta Polska, firma kurierska GLS) ma obowiązek spisać protokół szkody, a odbiorca ma prawo odmówić przyjęcia towaru.

Czas dostawy

Przesyłki Kurier48 wysyłane za pomocą Poczty Polskiej docierają do odbiorcy najczęściej w ciągu 2 - 3 dni roboczych (tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia wysyłki. W przypadku nieobecności odbiorcy przesyłkę można odebrać w Urzędzie Pocztowym wskazanym na avizo.


Przesyłki wysyłane za pomocą firmy kurierskiej GLS docierają do odbiorcy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych (tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia wysyłki w godzinach od 9.00 do 17.00 (korzystnie zatem będzie podać jako adres dostawy - miejsce w którym w tych godzinach przebywamy, np. dokładny adres do pracy wraz z telefonem kontaktowym). Dokładny termin dostawy można ustalić kontaktując się z najbliższym oddziałem GLS. Status paczki jak i adresy oddziałów będzie można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej GLS (opcja Tracking & Tracing). Numer listu przewozowego GLS wysyłamy Klientowi e-mailem, , o ile Klient podał nam swój adres e-mail, w dniu przekazania paczki spedytorowi.


W sytuacji nieobecności w chwili doręczenia paczki odbiorcy lub osoby przez nią upoważnionej do jej odbioru, przewoźnik pozostawi informację o sposobie, miejscu i terminie odbioru paczki. Szczegółowe informacje w Regulaminie świadczenia usług powszechnych (§ 24-25) dostępnym na stronie internetowej Poczty Polskiej oraz w Regulaminie Świadczenia Usług przez General Logistics System Poland Spółka z o. o. dla Klientów ze Stałą Umową (pkt VIII ust. 7) dostępnym na stronie internetowej GLS.

Każda wysyłana przez nas przesyłka umieszczona jest w opakowaniu opatrzonym logo sklepu internetowego Multisort i zabezpieczona przed uszkodzeniem. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości przy odbiorze (widoczne uszkodzenia zewnętrzne opakowania – zerwana taśma, rozerwane czy w inny sposób naruszone pudełko, zalanie płynem itp.) przewoźnik (Poczta Polska, firma kurierska GLS) ma obowiązek spisać protokół szkody, a odbiorca ma prawo odmówić przyjęcia towaru.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy, niezbędny jest kontakt z Działem Obsługi Klienta! Odbioru osobistego należy dokonać w ciągu 14 dni od powiadomienia o możliwości odbioru.


Do góry


Jakość i ceny

Koszty gospodarowania odpadami
Zgodnie z polskimi przepisami transponującymi unijną dyrektywę w sprawie zużytego sprzętu elektrotechnicznego i elektronicznego (WEEE) prezentujemy informację o kosztach gospodarowania odpadami, związanych z wprowadzaniem do obrotu przez naszą firmę niektórych grup produktów. Koszty te, stanowiące składnik ceny danego produktu, są ponoszone przez Sprzedawcę i nie obciążają dodatkowo naszych Klientów.

Sklep internetowy Multisort dokłada wszelkich starań, aby oferowane usługi i towary były najwyższej jakości. Wszystkie produkty z oferty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski, posiadają znaki bezpieczeństwa, znaki zgodności, atesty i homologacje wymagane przez odrębne przepisy. Spełniają również normy UE. Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym Multisort są fabrycznie nowe.

Ceny zawarte na stronie sklepu internetowego Multisort są cenami brutto i wyrażone są w PLN z wyłączeniem cen ilościowych umieszczonych w opisach produktów i oznaczonych jako ceny netto.

Przy sprzedaży towarów znajdujących się w magazynie wysyłkowym lub logistycznym obowiązującą ceną jest cena z dnia złożenia zamówienia. Ceny artykułów niedostępnych w magazynie wysyłkowym lub logistycznym w chwili składania zamówienia mają charakter orientacyjny, przed złożeniem zamówienia prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta (info@multisort.pl, tel. 42 645 54 75) w celu ich ostatecznego ustalenia. Prosimy o niedokonywanie przedpłat za zamówione towary, które nie znajdują się w naszym magazynie wysyłkowym lub logistycznym lub nie potwierdzą Państwo ich dostępności z Działem Obsługi Klienta. W przypadku braku artykułów w magazynie proponujemy składanie zamówień z wybraną opcją płatności "za pobraniem" - termin dostawy jak i koszty wysyłki są niezależne od wybranej formy płatności! Aktualne ceny znajdziesz codziennie na stronie sklepu internetowego Multisort, możesz je także potwierdzić telefonując do Działu Obsługi Klienta Multisort 42 645 54 75).


Do góry


Prawo konsumenta odstąpienia od umowy

ZWROTY - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

Poniższa informacja dotyczy jedynie Klientów będących konsumentami. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową – art. 221 k.c.

Prawo odstąpienia od umowy Jeżeli jesteś konsumentem masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, w którym wszedłeś w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas - Sara Wernau Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Milionowej 21, 93-105 Łódź, tel. 42 645 54 75, fax 42 645 54 76, e-mail info@multisort.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego poniżej i dostępnego tutaj oraz dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Brak prawa odstąpienia od umowy oraz okoliczności, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy przez konsumenta)

Adresat: Sara Wernau Sp. z o. o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, fax 42 645 54 76, e-mail: info@multisort.pl

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ………………………………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): …………………………………………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta(-ów):…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Dane dodatkowe (nieobowiązkowe, ale bardzo pomocne w sprawnym załatwieniu sprawy):
- Numer faktury:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

UWAGA: Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli płatność nastąpiła przelewem lub kartą płatniczą, w razie niewskazania numeru rachunku bankowego zwrot nastąpi na rachunek bankowy lub kartę płatniczą, z której dokonano płatności, przy płatności za pobraniem zwrot dokonany będzie przekazem pocztowym jeśli nie zdecydują się Państwo wyrazić poniższej zgody na przelew bankowy):

Wyrażam zgodę na zwrot dokonanej płatności przelewem na rachunek bankowy o numerze:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


………………………………………………………………..
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
……………………………………………………………….
Data

(*)Niepotrzebne skreślić


O ile to możliwe prosimy o zwrot towaru w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu (nie jest to żaden warunek). Towar powinien być odesłany w całości (kompletny), tzn. ze wszystkimi elementami, jakie Klient zamówił i otrzymał (np. sterowniki, kable, instrukcje,) oraz (jeśli produkt takową posiadał) wraz z oryginalną kartą gwarancyjną.


Do góry


Reklamacje


REKLAMACJE KONSUMENTÓW

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową – art. 221 k.c.
Zgodnie z przepisami prawa, Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zamówionej rzeczy bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).

Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres: Sara Wernau Sp. z o.o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, e-mailem na skrzynkę mailową: info@multisort.pl, faxem pod nr 42 645 54 76 bądź telefonicznie pod nr 42 645 54 75. Zalecamy składanie reklamacji na formularzu reklamacji, co usprawni jej rozpatrzenie.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje konsumentów i powiadamia ich o dalszym toku sprawy w terminie 14 dni. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania lub uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konsumentom zaleca się sporządzenie w obecności przewoźnika/spedytora protokołu potwierdzającego wystąpienie uszkodzeń (nie jest to jednak żaden warunek).
Klientów będących konsumentami w celu zwrotu reklamowanego towaru prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 42 645 54 75 lub pocztą elektroniczną na adres info@multisort.pl.


ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI WZGLĘDEM KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI I ICH REKLAMACJE

Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów, sposobu obsługi i niezgodności między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać w formie pisemnej na adres: Sara Wernau Sp. z o.o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, e-mailem na skrzynkę mailową: info@multisort.pl bądź faxem pod nr 42 645 54 76 do naszego Działu Reklamacji Multisort. Reklamacje ilościowe prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres info@multisort.pl lub telefonicznie w naszym Dziale Obsługi Klienta pod numerem telefonu 42 645 54 75, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Odpowiedzialność Sprzedawcy za dostarczenie wadliwych produktów jest ograniczona do wymiany towaru lub obniżenia bądź zwrotu zapłaconej ceny, wedle uznania Sprzedawcy, w pozostałym zakresie odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Odpowiedzialność Sara Wernau sp. z o.o. za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy sprzedaży towarów, bez względu na podstawę prawną roszczenia, ogranicza się do odpowiedzialności za rzeczywiste straty klienta do kwoty stanowiącej równowartość podlegającej zapłacie ceny towaru, którego dotyczy niewykonanie lub nienależyte wykonanie. Dokonana wedle uznania Sprzedawcy naprawa, wymiana wadliwego towaru na wolny od wad, lub zwrot zapłaconej za ten towar ceny wyczerpywać będzie wszelkie roszczenia klienta z tytułu dostarczenia wadliwego towaru.
Reklamacje towaru rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych liczonych od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o złożeniu reklamacji.
Reklamacje dotyczące zewnętrznych uszkodzeń opakowania lub uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w sytuacji zgłoszenia powyższych uszkodzeń spedytorowi/przewoźnikowi w momencie odbioru towaru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie wypełnienie w obecności przewoźnika przesyłki formularza reklamacji (prosimy o wypełnienie punktu 1 formularza i potwierdzenie go przez spedytora).
Zwrot reklamowanego towaru następuje na koszt Klienta.
Do paczki należy dołączyć formularz reklamacji z wypełnionymi danymi nabywcy, numerem dowodu zakupu oraz wskazaniem sposobu załatwienia reklamacji (punkt 3 formularza). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli podane powyżej warunki nie zostaną spełnione. Przesyłki prosimy kierować na adres Sara Wernau Sp. z o.o., 93-105 Łódź, ul. Milionowa 21.


GWARANCJA

Większość produktów z naszej oferty objęta jest gwarancją. Jeżeli dany produkt jest objęty gwarancją, informacja o gwarancji i jej treści zamieszczona jest na stronie produktu, a do towaru załączona zostaje karta gwarancyjna.

Jeżeli Gwarantem jest firma Sara Wernau Sp. z o.o. jej odpowiedzialność ogranicza się do naprawy albo wymiany wadliwego towaru, lub jeśli to niemożliwe, do zwrotu kwoty równej cenie sprzedaży (wg dokumentu) uszkodzonego towaru. Decyzje o formie załatwienia reklamacji podejmuje gwarant. Warunkiem ważności gwarancji jest brak uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania lub transportu towaru oraz nienaruszona plomba gwarancyjna. Do reklamowanego towaru musi być dołączony wypełniony formularz reklamacji (prosimy o wypełnienie punktu 1 formularza - druk formularza dołączony jest do przesyłki; można go również pobrać ze strony internetowej – formularz reklamacji.pdf)

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.



POSTANOWIENIA OGÓLNE

Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego a Sprzedawcą będą rozstrzygane na gruncie prawa polskiego przez Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Ewentualne spory powstałe między Klientem będącym konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego a Sprzedawcą będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującym prawem. Za zgodą obu stron umowy, konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Informacje o zasadach dostępu do tej procedury znajdują się na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1364

W sprawach nieuregulowanych umową strony stosować będą bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego.


Do góry


Dokumenty sprzedaży

Każdy klient dokonujący zakupu w sklepie internetowym Multisort otrzymuje fakturę VAT, która jest dokumentem sprzedaży i zawiera specyfikację sprzedanych towarów i usług. Prosimy zatem o dokładne wypełnianie formularza rejestracyjnego, gdyż nie ma innej możliwości wprowadzenia poprawek w danych nabywcy na już wystawionej fakturze, jak tylko wystawienie przez nabywcę NOTY KORYGUJĄCEJ. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: info@multisort.pl, tel. 42 645 54 75, faks 42 645 54 76


Do góry


Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami) informujemy, że Sara Wernau Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Milionowej 21, 93-105 Łódź jest administratorem danych osobowych klientów i ich dane przechowuje w swoim zbiorze danych. Dane klientów są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży towarów. Dane są udostępnione wyłącznie podmiotom które je pozyskują w związku z realizacją zamówienia (m.in. firmy kurierskie, operatorzy płatności, ubezpieczyciele) oraz organom, które są do tego upoważnione na podstawie przepisów. Sara Wernau Sp. z o.o. za zgodą Klienta przetwarza dane osobowe klienta w celach marketingowych, jak również za jego zgodą udostępnia dane osobowe klienta osobom trzecim. Dane osobowe przetwarzane są przez Sara Wernau Sp. z o.o. z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zamówienia.

Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawienia, uzupełnienia, uaktualnienia oraz zaniechania przetwarzania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).

Klient zapisując się na Biuletyn wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zmianami).

Do góry


Biuletyn

Nasz biuletyn zawiera informacje o promocjach i nowych produktach, które systematycznie dodajemy do oferty. Dzięki niemu będziesz na bieżąco informowany o tym, co dzieje się w sklepie internetowym Multisort. Biuletyn jest nieodpłatny. Dla wygody naszych klientów biuletyn wysyłamy w dwóch formatach: do wyboru - html lub zwykły tekst. Biuletyn ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Jeśli chcesz otrzymywać nasz biuletyn należy skorzystać z modułu "Biuletyn" na stronie głównej sklepu internetowego Multisort. Zapisując się na jego prenumeratę otrzymasz e-mail, potwierdzający chęć otrzymywania biuletynu. Prosimy o postępowanie zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w mailu. Klient zapisując się na Biuletyn wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zmianami).

Klienci zalogowani na stronie sklepu internetowego Multisort mają możliwość wyboru konkretnych działów tematycznych biuletynu w zakładce „Mój profil”.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania biuletynu. W tym celu należy skorzystać z modułu "Biuletyn" na stronie głównej. Otrzymasz e-mail potwierdzający chęć usunięcia Twojego adresu z naszej listy wysyłkowej. Po potwierdzeniu rezygnacji z prenumeraty adres zostanie usunięty z bazy sklepu internetowego Multisort.
Do góry




Pliki do pobrania


Do góry